کسب درآمد با برگزاری وبینار
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

ایجاد وبینار رایگان؟

هزینه برگزاری وبینار بسیار حائز اهمیت است. این هزینه‌ها برای برگزارکنندگان وبینار و شرکت کنندگان در یک وبینار خاص از اهمیت زیادی برخوردار است. هرچقدر برای یک وبینار بیشتر هزینه شود؛ قطعاً هزینه شرکت در آن نیز بیشتر خواهد بود.

امروزه با توجه به کمبود زمان برای رفت و آمد و سایر مشکلات دیگر وبینار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. می‌توان وبینار را نوعی کلاس آنلاین معرفی کرد.

هدف از برگزاری وبینار می‌تواند آموزش آنلاین یا برگزاری همایش باشد. وبینار در حقیقت یکی از روش‌های پیشرفته‌ای است که برای برگزاری همایش‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

همایش‌ها نوعی وبینار رایگان هستند. برای برگزاری یک وبینار باید تجهیزات متعددی به کار گرفته شوند. از همین رو برگزاری آن هزینه‌هایی در بر خواهد داشت. به همین علت برای برگزاری یا ایجاد یک وبینار رایگان باید هزینه‌های آن را برآورد و مدیریت کرد.

هزینه برگزاری وبینار به چه مواردی بستگی دارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده است که هزینه یک وبینار آموزشی به چه مواردی نیاز دارد؟! در ادامه مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت وبینار را ذکر کرده‌ایم.

  • موضوع وبینار(موضوعات وبینار اگر تخصصی باشد هزینه بیش‌تری دارد)
  • استاد و سابقه وی
  • تعداد دانشجویان حاضر در کلاس
  • پلت‌فرم برگزاری وبینار
  • دارا بودن فیلم یا بدون فیلم بودن وبینار

در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در مورد ایجاد وبینار رایگان و… داده می‌شود پس با ما همراه باشید.

وبینار چیست؟

وبینار در حقیقت یک جلسه سمینار آنلاین است. این کلمه از دو واژه وب و سیمنار نشأت می‌گیرد. این دو واژه در ترکیب با یکدیگر واژه جدید وبینار را ایجاد کرده‌اند.یک دوره وبینار درحقیقت یک رویداد آنلاین است. این رویداد می‌تواند یک ورکشاپ یا کلاس آموزشی یا یک همایش آنلاین باشد. وبینار بر بستر وب و به‌صورت زنده و دوطرفه برگزار می‌شود. جهت آشنایی بیشتر و کامل تر با این مبحث می توانید مقاله “وبینار (Webinar) چیست؟ از یادگیری تا درآمدزایی” را مطالعه نمایید.


چگونه می‌توان با ایجاد وبینار درآمد زایی کرد؟

شرکت کنندگان در وبینار باید برای شرکت در آن بلیط خریداری کنند. بلیط هر وبینار می‌تواند بین ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان باشد. این مبلغ بسته به مشهور بودن شما متغیر است.

اگر در هر ماه ۴ وبینار دو ساعته آموزشی را ترتیب دهید و تنها ده نفر در ورکشاپ شما شرکت کنند، می‌توانید ماهیانه حداقل دومیلیون تومان از این راه در آمد کسب کنید.

اگر تعداد جلسات و تعداد شرکت کنندگان در وبینار شما بیشتر باشند، قطعاً می‌توانید درآمد بیشتری را کسب نمایید. برای این کار کافیست، هزینه اندکی را صرف تبلیغات کنید. با این کار ممکن است؛ هزینه برگزاری وبینار اندکی افزایش یابد، اما مطمئناً درآمد خوبی را از این راه کسب خواهید کرد.

البته این تنها راه کسب درآمد از راه وبینار نیست. اگر تولید محتوا خوبی داشته باشید؛ قطعاً فیلم وبینار شما تقاضای زیادی برای خرید خواهد داشت.

از همین رو می‌توانید این فیلم را در وبسایت خود یا دیگران به اشتراک بگذارید و با فروش آن درآمد کسب کنید. امکان فروش فایل صوتی وبینار نیز میسر است.

از  طریق اشتراک گذاری فیلم وبینار خود در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانید آن را به فروش برسانید. این کار برای تبلیغات وبینار بعدی شما نیز خوب است.

فروش کتابچه وبینار نیز می‌تواند یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از این راه باشد. برای این کار کافیست وبینار خود را ضبط کرده و آن را به‌صورت محتوا متنی در اختیار مخاطب قرار دهید.

برگزاری وبینار رایگان نیز بسیار مرسوم است. اغلب افرادی که وبینار رایگان برگزار می‌کنند، هدف خاصی از برگزاری آن دارند. برای مثال گاهی اوقات هدف از برگزاری وبینار فروش محصول است. هزینه برگزاری وبینار کم است، از همین رو انجام این کار برای تبلیغات محصول در شرکت‌های بزرگ بسیار به‌صرفه است.

برای تبلیغ محصول و فروش، برگزاری وبینارهای آموزشی رایگان می‌تواند اثر بخش باشد. برای مثال شما قصد فروش مجموعه‌ای از کتاب‌های زبان انگلیسی را دارید.

با برگزاری وبینار رایگان درمورد نحوه آموزش این کتاب‌ها و کاربرد آن، می‌توانید مشتریان خود را به سمت خرید کتاب‌ها هدایت نمایید. اگرچه هزینه برگزاری وبینار رایگان نیز به اندازه هزینه ایجاد یک ورکشاپ آنلاین است، اما این کار در فروش شما تأثیر خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست